De marketing- en communicatiecommissie is op zoek naar nieuwe leden om de commissie te versterken!
De marketing- en communicatiecommissie is onder meer verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van de vereniging. De basis van alle communicatie is de website. Deze is in 2021 vernieuwd. Daarnaast is de vereniging steeds meer actief op social media: Facebook, Linkedin, Instagram. Maandelijks komt een nieuwsbrief uit.
Belangrijkste doelstelling van de marketingcommissie is het binden en boeien van leden en gastspelers door Golfpark Spandersbosch nadrukkelijk op de kaart te zetten bij verschillende doelgroepen. Dat betekent dat de marketingcommissie de strategie bedenkt om de naamsbekendheid van het park en de positionering te versterken én die strategie ook uitvoert.
Binnen de marketingcommissie wordt een verdeling gemaakt van de werkzaamheden met voor iedereen uitdagende en passende werkgebieden. Grote uitdaging is het creëren van passende content die de veelzijdigheid van de activiteiten op het park laat zien en mensen motiveert om daaraan deel te nemen. Meer specifiek zoeken we mensen voor:
De marketingcommissie maakt elk jaar een jaarplan. Na goedkeuring door het bestuur krijgt de marketingcommissie een mandaat om dit budget te besteden. De primaire verantwoordelijkheid ligt bij de parkmanager.
We zoeken mensen die het leuk vinden om de communicatie en marketing van de vereniging verder te professionaliseren. Je komt niet in een gespreid bedje: de uitdaging is met elkaar iets moois neer te zetten.
N.B. Je hoeft deze vaardigheden niet allemaal te hebben. Het gaat om teamwork.
Als lid van de marketingcommissie zit je bovenop het nieuws en leer je de vereniging goed kennen. Het is kicken als je door middel van communicatie kunt bij dragen aan het behalen van de doelstellingen van de vereniging en samen te werken met toffe mensen.
Of onze advertentie in een blad te zien staan... of het aantal volgers op de socials ziet toenemen!
Stuur een mail met motivatie naar Arvid Gustafsson, de parkmanager.