Koningsdag

Vlaggetjeswedstrijd: wie maakt de meeste meters?

Maandag 27 april was het heerlijk golfweer. Een beetje fris, maar droog en zelfs krachtig.
Met 60 deelnemers in gemengde tenue was het direct een vrolijk en kleurrijk tafereel op onze prachtige baan, waarbij oranje natuurlijk de boventoon vergeleken.

Na 9 holes was er voor iedereen een heerlijke fruitspies en een drankje om op de Koning te toasten. Met een gezond zakje oranje worteltjes voor onderweg werden de laatste 9 holes gelopen en verschenen er steeds meer vlaggetjes in de baan.
Maar liefst 5 teams hadden na 18 holes nog “slagen over” en hebben verder gespeeld op BB1.

Irma Wondergem en Johan van Riet wisten daarbij het verst te komen: uitholen op BB2!

Monique Smits van Oyen en Monique Franken werden door de jury unaniem gekozen voor de prijs “mooiste outfit”.

We kijken terug op een geslaagde dag!!

Astrid Zoutkamp en Heleen Boonstra (wedstrijdleiding)
en voor de foto’s Karel Kooistra.